Katılımcı yönetim anlayışı ile eğitim-öğretim faaliyetlerinde yakaladığımız kaliteyi sürekli iyileştirerek, kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak, paydaş memnuniyetini artırmak.
Her öğrenci öğrenebilir ilkemizle, öğrencilerin öğrenme düzeylerini üst düzeyde gerçekleştirmek.
Bireysel farklılıkları dikkate alan öğrenme süreçleriyle, her bir öğrenciye başarı duygusunu tattırmak.
Öğrencilerin yeteneklerinin farkına vararak geliştirebilecekleri bir öğrenme çevresi oluşturmak.
Paydaş beklentilerini dikkate alarak eğitim bilimlerinin ilkeleri kapsamında bunlara cevap vermek.
Öğrencilerin öğrenme farklılıklarından kaynaklanan ihtiyaçları, onların özellikleriyle donanmış öğretim metotları ile karşılamak.
Kurumlarımızın eğitim-öğretim faaliyetlerini tanımlanabilir, ölçülebilir, yönetilebilir ve geliştirilebilir anlayışla sürdürmek.
Sürekli iyileştirme faaliyetlerimizle tüm süreçlerimizi geliştirmek için çalışmak.
Güçlü kurum kültürü ve kurumsal yapımızla çevresinde rekabet gücü yüksek eğitim kurumu olmak.
Mezunlarımız ile kurumumuz arasındaki bağın kalıcılığını sağlayacak faaliyetlerde bulunmak.