Kalite Politikamız
- Katılımcı yönetim anlayışı ile eğitim-öğretim faaliyetlerinde yakaladığımız kaliteyi sürekli iyileştirerek , kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak , paydaş memnuniyetini artırmak.
- Her öğrenci öğrenebilir ilkemizle , öğrencilerin öğrenme düzeylerini üst düzeyde gerçekleştirmek.
- Bireysel farklılıkları dikkate alan öğrenme süreçleriyle , her bir öğrenciye başarı duygusunu tattırmak.
- Öğrencilerin yeteneklerini gerçekleştirip , geliştirebileceği öğrenme çevresi oluşturmak.
- Paydaş beklentilerini dikkate alarak eğitim bilimlerinin ilkeleri kapsamında bunlara cevap vermek.
- Kurumlarımızın eğitim-öğretim faaliyetlerini tanımlanabilir , ölçülebilir , yönetilebilir ve geliştirilebilir anlayışla sürdürmek.
- Sürekli iyileştirme faaliyetlerimizle,tüm süreçlerimizi geliştirmek için çalışmak.
- Güçlü kurum kültürü ve kurumsal yapısı ile çevresinde rekabet gücü yüksek eğitim kurumu olmaya çalışmak.
- Mezunlarımız ile kurumumuz arasındaki bağın kalıcılığını sağlayacak faaliyetlerde bulunmak.
- Paydaşlarımızla öğrenen organizasyon anlayışını , kurum kültürü haline getirip sürekli geliştirmek.
- Öğrencilerimiz için okumayı hayat tarzı haline getirecek ortamlar hazırlamak.
- Teknolojik gelişmeleri takip ederek yenilikleri kurumumuzda aktif olarak kullanmak.
- Paydaşlarımızın dilek ve önerilerini , memnuniyetlerini sağlayacak şekilde yasal şartlara uygun olarak çözüme kavuşturmak.
- Gelen tüm dilek ve önerileri , memnuniyetlerini sağlayacak şekilde yasal şartlara uygun olarak çözüme kavuşturmak.
- Gelen tüm dilek ve önerileri sistemimizi iyileştirmek için kullanmak. Dilek ve önerilerin çözümü için paydaşlarımıza mali yükümlülük getirmemek.
- Paydaş Memnuniyeti Yönetim Sistemimizi sürekli iyileştirmek için gerekli kaynak ve eğitim ihtiyaçlarını sağlamak.
Kalite Hedeflerimiz
- Kurum olarak kendine özgü eğitim öğretim metotlarımızla ulusal ve uluslararası düzeyde akreditasyon kuruluşları
tarafından 5 yıl içerisinde akredite olmak. - Eğitim-Öğretim faaliyetlerimizde Kalite Yönetim Sistemi tabanlı , yönetilebilir ve uygulanabilir Süreç-İnsan Kaynakları Sistemlerini 3 yıl içerisinde kurmak.
- Kurum kültürünü benimsetmek adına her yıl en az 2 defa paydaşlarımızla faaliyet gerçekleştirmek.
- Teknolojik altyapımızı sürekli iyileştirerek , sistemlerimizi daha kullanışlı ve güvenli hale getirmek.
- Mezunlarımızın irtibatını devam ettirmek için yılda 1 sefer “Mezun Buluşması” adında organizasyon düzenlemek.
Kalite Sertifikalarımız