8. sınıflarda yürütülen rehberlik faaliyetleri öğrencilerin sınav başarılarına olumlu yönde katkı sağlamak amacıyla planlanmış ve sistematik bir şekilde yürütülmektedir. Öğrencilerimizle ilk önce hedef belirlendi. Hedefe ulaşabilmek için de plan yapmanın öneminden bahsedildi. Öğrencilerin planlarına uymaları için sorumluluk gerektirdiğini anlatmak adına Drama ile “Bilinç Koridoru” etkinliği gerçekleştirildi. Etkinlikte sınıf ikiye bölündü ve öğrencilerden koridor olmaları istendi. Koridorda yürüyen karakter ise koridorun sağ kısmından olumsuz, sol kısmından ise olumlu sözler dinledi ve koridor bittiğinde sınıfça durum tartışıldı. Böylelikle sınava hazırlanırken öğrencilerin yerine getirmesi ve yapmaması gereken davranışlar neler ve bunları yaptıklarında kendilerini ne bekliyor çıkarımları yapılmış oldu.