Özel Gençlik Anasınıfı öğrencileri, Ekim ayı boyunca yürütülen “Ters Yüz Öğrenme Modeli” etkinlikleri kapsamında Mevsimler konusunu eğlenceli, uygulamalı ve keşfetmeye dayalı bir şekilde öğrendiler. Öğrencilerin aktif katılımıyla gerçekleştirilen çalışmalar, “MinikFest” etkinliğiyle son buldu.
Bu süreçte minikler, mevsimlere ait doğal değişimleri, hava olaylarını, giyim farklılıklarını ve mevsimsel yiyecekleri farklı öğrenme alanlarına entegre ederek keşfettiler. Öğrendiklerini somutlaştırmak için hazırlanan ” Çok Merak Ediyorum Köşesi” “Mini Mevsim Müzesi”, “Mevsim Yiyecekleri Sergisi” ve “Mevsim Oyun Alanı” etkinliklerinde bir araya geldiler. Her bir etkinlikte çocuklar, hem bilgilerini paylaşma fırsatı buldu hem de yaparak-yaşayarak öğrenmenin keyfini yaşadı.
Ters Yüz Öğrenme Modeli’nin sunduğu aktif öğrenme yaklaşımı sayesinde öğrenciler, yalnızca bilgi almakla kalmayıp öğrendiklerini kendi cümleleriyle anlatma, sunma ve uygulama becerilerini de geliştirdiler.
Eğitim süreci boyunca çocukların sorgulama, gözlem yapma, neden-sonuç ilişkisi kurma ve paylaşma becerileri desteklendi.
















