Eğitimde Kalite

0

Kalite Politikamız

  • Katılımcı yönetim anlayışı ile eğitim-öğretim faaliyetlerinde yakaladığımız kaliteyi sürekli iyileştirerek , kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak , paydaş memnuniyetini artırmak.
  • Her öğrenci öğrenebilir ilkemizle , öğrencilerin öğrenme düzeylerini üst düzeyde gerçekleştirmek.
  • Bireysel farklılıkları dikkate alan öğrenme süreçleriyle , her bir öğrenciye başarı duygusunu tattırmak.
  • Öğrencilerin yeteneklerini gerçekleştirip , geliştirebileceği öğrenme çevresi oluşturmak.
  • Paydaş beklentilerini dikkate alarak eğitim bilimlerinin ilkeleri kapsamında bunlara cevap vermek.
  • Kurumlarımızın eğitim-öğretim faaliyetlerini tanımlanabilir , ölçülebilir , yönetilebilir ve geliştirilebilir anlayışla sürdürmek.
  • Sürekli iyileştirme faaliyetlerimizle,tüm süreçlerimizi geliştirmek için çalışmak.
  • Güçlü kurum kültürü ve kurumsal yapısı ile çevresinde rekabet gücü yüksek eğitim kurumu olmaya çalışmak.
  • Mezunlarımız ile kurumumuz arasındaki bağın kalıcılığını sağlayacak faaliyetlerde bulunmak.
  • Paydaşlarımızla öğrenen organizasyon anlayışını , kurum kültürü haline getirip sürekli geliştirmek.
  • Öğrencilerimiz için okumayı hayat tarzı haline getirecek ortamlar hazırlamak.
  • Teknolojik gelişmeleri takip ederek yenilikleri kurumumuzda aktif olarak kullanmak.
  • Paydaşlarımızın dilek ve önerilerini , memnuniyetlerini sağlayacak şekilde yasal şartlara uygun olarak çözüme kavuşturmak.
  • Gelen tüm dilek ve önerileri , memnuniyetlerini sağlayacak şekilde yasal şartlara uygun olarak çözüme kavuşturmak.
  • Gelen tüm dilek ve önerileri sistemimizi iyileştirmek için kullanmak. Dilek ve önerilerin çözümü için paydaşlarımıza mali yükümlülük getirmemek.
  • Paydaş Memnuniyeti Yönetim Sistemimizi sürekli iyileştirmek için gerekli kaynak ve eğitim ihtiyaçlarını sağlamak.

Kalite Hedeflerimiz

  • Kurum olarak kendine özgü eğitim öğretim metotlarımızla ulusal ve uluslararası düzeyde akreditasyon kuruluşları
    tarafından 5 yıl içerisinde akredite olmak.
  • Eğitim-Öğretim faaliyetlerimizde Kalite Yönetim Sistemi tabanlı , yönetilebilir ve uygulanabilir Süreç-İnsan Kaynakları Sistemlerini 3 yıl içerisinde kurmak.
  • Kurum kültürünü benimsetmek adına her yıl en az 2 defa paydaşlarımızla faaliyet gerçekleştirmek.
  • Teknolojik altyapımızı sürekli iyileştirerek , sistemlerimizi daha kullanışlı ve güvenli hale getirmek.
  • Mezunlarımızın irtibatını devam ettirmek için yılda 1 sefer “Mezun Buluşması” adında organizasyon düzenlemek.

Kalite Sertifikalarımız

K-Q-TSE-ISO-EN-9001:2008 Kalite Yönetim Sistemleri

K-Q-TSE-ISO-EN-9001:2008 Kalite Yönetim Sistemleri

K-Q-TSE-ISO-EN-10002:2006 PMYS

K-Q-TSE-ISO-EN-10002:2006 PMYS

 

Paylaş.

Yorumlara Kapalıdır.